Slack Bay
Noord-Frankrijk, 1910. Elke zomer keert de bourgeoise familie Van Peteghem terug naar hun villa boven ‘Slack Bay’. Een onwaarschijnlijke romance bloeit op tussen de ondeugende Bille Van Peteghem en de lokale mosselverzamelaar, ‘Ma Loute’. Maar ondertussen zijn er een reeks mysterieuze verdwijningen.
Niemand geniet meer van Dumonts uitstapje naar komedie dan wij. De voormalige koning van de New French Extremity heeft bewezen dat hij slapstick prima aankan met deze duistere, hysterisch grappige mix van whodunit en klassieke satire. Plus, je ziet Binoche zoals je haar nog nooit hebt gezien.