Snowpiercer
Een post-apocalyptische ijstijd dwingt de overlevenden van de mensheid om te wonen aan boord van een wereldomspannende supertrein met een wreed klassensysteem. Een van de armste bewoners zet alles op het spel om een opstand te ontketenen voor de controle over de trein en de toekomst van de wereld.
Vóór het wereldwijde succes van Parasite maakte Bong Joon Ho zijn Engelstalige debuut met deze visie op een wereld die op instorten staat. Met een monstercast met onder meer Octavia Spencer, Tilda Swinton, John Hurt en Song Kang-ho kan de botsing tussen de klassenhiërarchieën beginnen!