Something in the Air
Zo’n 18 jaar na Cold Water herziet Olivier Assayas zijn eigen autobiografie voor dit diepgevoelde maar onsentimentele drama: een terugblik op zijn adolescentie in de nasleep van mei ’68. Een portret van een generatie in rouw, die volwassen wordt in het aangezicht van een mislukte revolutie.