Something Wild
Jonathan Demme’s eigenzinnige komedie draait het cliché van de rokkenjagende echtgenoot om en viert het plezier van het overtreden van regels en het ontlopen van verantwoordelijkheden. Jeff Daniels en Melanie Griffith doen hun best om het verleden achter zich te laten in dit swingende avontuur.