Songs My Brothers Taught Me
Johnny en zijn zus Jashaun, die met hun alleenstaande moeder in het Pine Ridge Reservaat wonen, worden opnieuw op de proef gesteld wanneer hun afwezige cowboyvader plotseling overlijdt. Het verlies zet Johnny ertoe aan om naar L.A. te verhuizen, maar dan zal hij zijn geliefde zus moeten achterlaten.