Sound of Falling
Mascha Schilinski’s Cannes-winnaar laat echo’s van ervaringen uit het verleden samensmelten tot transcendente poëtische cinema. Met suggestieve, beelden die oprijzen uit de schaduwen van de vrouwelijkheid, bevestigt Sound of Falling het enorme talent van deze ambitieuze schrijver en regisseur.