Spring Fever
Het ongehoorzame karakter van Spring Fever ontplofte toen de film, buiten de Chinese autoriteiten om, in Cannes in première ging tijdens het vijf jaar durende filmverbod dat Lou Ye was opgelegd. Een film die sociale en morele taboes uitdaagt, vol opzwepende rebellie en queer sensualiteit.