Strange Way of Life
Na 25 jaar zoekt rancher Silva zijn voormalige liefde, sheriff Jake, op. Een avond van intimiteit, herinneringen en verzoening wordt overschaduwd door de ontdekking van een link tussen hen en een lokaal misdrijf, waardoor hun ontmoeting meer dan een reis naar het verleden blijkt te zijn.
In deze bloedhete queer western van Pedro Almodóvar, gemaakt in coproductie met modehuis Saint Laurent, slaat na jaren de vonk weer over tussen Ethan Hawke en Pedro Pascal. Het gevolg is een stijlvolle strijd tussen orde en gehoorzaamheid, met het Wilde Westen als decor voor deze vurige passie.