Zomer. Aan de oevers van een meer ligt een cruiseplek voor mannen. Franck wordt verliefd op Michel, een aantrekkelijke, machtige en levensgevaarlijke man. Franck weet dit, maar besluit zijn passie toch te volgen.
Na een onderscheiding in Cannes werd deze thriller al snel een sensatie als de heetste queer-arthouse titel van het jaar. Het verbindt erotiek en suspense in de cruisingwereld door lichamen in alle vormen en maten, met expliciete seks in de glinsterende en dreigende zomerzon.