Familietradities worden op de proef gesteld in deze ingetogen, voortreffelijke film van Olivier Assayas: een filmmaker wiens films een breed scala aan genres en milieus bestrijken, waarbij hij moderne angsten collectief omzet in meeslepend drama. Met wijlen Edith Scob en een blonde Binoche!