Summer of Giacomo
De negentienjarige Giacomo, die net zijn gehoor terug heeft, gaat met zijn zestienjarige vriendin Stefania naar de rivier. Terwijl ze door de zonovergoten bossen van Noordoost-Italië dwalen, raken ze de weg kwijt en belanden ze in een middag die zich uitstrekt tot de hele zomer.