Surreal Estate
Een Britse schrijver ontmoet een mysterieuze vrouw in een groot landhuis op het Franse platteland. Zijn verbeelding slaat op hol en plotseling schiet hem te binnen dat de vrouw misschien wel een geest kan zijn.