Suspiria
Argento’s psychedelische horror is een duister, gotisch verhaal in levendige kleuren. De ruwe beelden, de sferische score, het verontrustende scenario dat samen met Daria Nicolodi is geschreven en het gedetailleerde, sfeervolle productieontwerp zorgen voor de huiveringwekkendste kijkervaring.