Suzhou River
In deze prachtige restauratie wordt Shanghai, waar industrialisatie en mythen met elkaar botsen, op mysterieuze wijze betoverd. Dit dromerige sprookje wordt achtervolgd door dolende stadsmensen, mooie dubbelgangers en glinsterende zeemeerminnen in een liefdesverhaal dat doet denken aan Vertigo.