Swimming Pool
Een Britse auteur vindt inspiratie en kalmte in het vakantiehuis van haar uitgever in Zuid-Frankrijk. Haar rust wordt al snel verstoord door de roekeloze, erotische levensstijl van zijn dochter. Hun tumultueuze interacties veroorzaken een reeks verontrustende gebeurtenissen.
Een romanschrijver krijgt meer dan waar ze op gerekend heeft tijdens een retraite op het Franse platteland in deze zinderende erotische thriller van François Ozon. Met Charlotte Rampling en Ludivine Sagnier in de hoofdrollen, is Swimming Pool een Hitchcockiaans mysterie met een geweldige twist.