De Zuid-Koreaanse grootmeester Park Chan-wook werkte samen met acteur Song Kang-ho (Parasite) om zijn ‘Vengeance’-trilogie in stijl te beginnen. Sympathy for Mr. Vengeance is een buitengewone thriller over een mislukte ontvoering vol visuele verbeeldingskracht en met een sluwe politieke ondertoon.