System Crasher
Waar de 9-jarige Benni ook is, ze wordt altijd weggestuurd. De kinderbescherming noemt haar een “system crasher”. Maar ze is niet van plan om te veranderen, ze heeft maar één doel: teruggaan naar haar moeder. Wanneer Micha, een woedecoach, wordt ingehuurd om te helpen, is er plotseling hoop.
Weinig films grijpen je zo diep aan… System Crasher is zo’n film, een scherpe blik op de kindertijd—met een spectaculaire, vurige rol van Helena Zengel. Tussen oergeweld en hartverscheurende empathie zijn we getuige van de beperkingen van liefde en overheidssystemen.