Tangerine
Op kerstavond ontmoet de transgender prostituee Sin-Dee Rella haar vriendin en mede-transgender prostituee Alexandra bij ‘Donut Time’. Eenmaal op de hoogte van het feit dat haar vriend en pooier haar bedriegt met een witte cisgender vrouw, stormt Sin-Dee naar buiten om de buurt te doorzoeken.
Hoe kan een film die met een mobiele telefoon is opgenomen er zo mooi uitzien? Dit portret van vrouwelijke vriendschap is Sean Baker’s vijfde speelfilm. De film, die een stem geeft aan een van L.A.’s minst verkende subculturen, ontpopt zich als een wraakfilm voor prostituees. Een hit op Sundance!