Terror, Sisters!
Vandaag is een dag als alle andere voor Kalthoum en haar vriendinnen. Ze nippen aan cocktails, zoeken naar seks op internet, wachten ongeduldig op liefde en verdragen opnieuw transfobe beledigingen van onbekenden. Maar vandaag zal het niet zo zijn: de vier transgender vriendinnen zullen zich wreken.
Met een duidelijke intentie om transfobie aan diggelen te slaan, mixt queer Franse filmmaker Alexis Langlois deze cocktail van fantasie, vrouwelijkheid, en koelbloedige wraak. Een rauwe genre mashup die de nadruk legt op de zeer reële bedreigingen waarmee de trans-gemeenschap geconfronteerd wordt.