That Obscure Object of Desire
Buñuel is de filmmaestro van het surrealisme, die gedurende vijf decennia van de 20e eeuw het publiek provoceerde met zijn wrange, donker satirische drama’s over de hypocrisieën van de rijke klassen. Zijn laatste film is een perverse kijk op menselijk verlangen binnen een patriarchale samenleving.