The Bear
Een berenwelp wordt alleen achtergelaten wanneer zijn moeder omkomt bij een rotsverschuiving. Uiteindelijk probeert het welpje een band op te bouwen met een grizzlybeer, die hem aanvankelijk negeert. Wanneer de grizzlybeer wordt achtervolgd door jagers, ontstaat er een band tussen de twee beren.