The Beast
In de nabije toekomst zijn emoties een bedreiging. Gabrielle besluit om haar DNA te zuiveren in een machine die haar onderdompelt in haar vorige levens en haar ontdoet van alle sterke gevoelens. Dan ontmoet ze Louis en voelt ze een krachtige connectie alsof ze hem altijd al heeft gekend.
In Bertrand Bonello’s boeiende odyssee, geïnspireerd door een verhaal van Henry James, spelen Léa Seydoux en George MacKay de hoofdrollen in een verhaal over gedoemde liefde. Met verlammende angst, verlangen en eenzaamheid, wisselt The Beast af tussen sciencefiction, melodrama en horror.