The Blue Angel
Met hun zeven gezamenlijke films baanden Josef von Sternberg en Marlene Dietrich zich een weg door weelderige romantische fantasieën, waarvan The Blue Angel de eerste was. In The Last Laugh, een meesterwerk over masochisme in relaties, verwelkt Emil Jannings voor Dietrich, die ermee doorbrak.