The Bones
Deze stop-motion “danse macabre” van het Chileense duo Joaquín Cociña en Cristóbal León roept de geest op van het vroege werk van Tim Burton. De betoverende gotische The Bones is de grote prijswinnaar op het Filmfestival van Venetië en uitvoerend geproduceerd door Ari Aster (Hereditary).