The Boss of It All
Lars von Trier verlaagde halverwege de jaren 2000 zijn felheid om een satire op het neoliberalisme te maken die verrassend innemend is! Deze komische, lo-fi versie van de kantoorsitcom over een gretige acteur die de dupe wordt van een merkwaardige outsourcing-actie heeft nooit een lachband nodig.