The Brown Bunny
In dit controversiële drama begint een professionele motorcoureur aan een reis door het land van New Hampshire naar Californië voor zijn volgende race. Hij wordt hierbij achtervolgd door de herinneringen aan een ontmoeting met een meisje van wie hij hield, genaamd Daisy.