Een familie en een land vallen uit elkaar in Ricky D’Ambrose’s complexe, Spirit Award-genomineerde drama. Met rijk gestructureerde interieurs en delicate handgebaren roepen deze nostalgische glimpen van een verbroken vader-zoonband zorgvuldig het vervlogen Long Island van de jaren 80 en 90 op.