The Chase
The Big Sleep stond lang bekend als het meest verwarrende mysterie—succes met het verhaal ontrafelen!—totdat Arthur Ripley’s surrealistische film noir The Chase werd herontdekt en hersteld. Een labyrint met een verborgen verleden en verloren herinneringen: Hollywood film noir op zijn best.