De eerlijke houding van François heeft hem een regelrechte hit gemaakt bij zijn studenten uit een ruige Parijse wijk. Echter, dit jaar zullen de dingen anders zijn. Wanneer de studenten François’ methoden beginnen uit te dagen, verzint hij de ultieme test voor ze.