Fysiek contact is verdrongen door tikken en klikken, maar Eugene Kotlyarenko’s absurdistische komedie stelt een pikant nieuw lustmiddel voor: digitale surveillance! Het voorspel wordt vervangen door spyware-apps en schermopnames, en er wordt gezocht naar liefde in het tijdperk van drones.