The Encampments
Studenten overspoelden het grasveld van Columbia University om het Gaza Solidarity Encampment op te zetten en zo druk uit te oefenen op hun universiteit om te stoppen met investeringen in Amerikaanse en Israëlische wapenbedrijven.
The Encampments beschrijft de snelle, uitzonderlijke ontwikkeling van een studentenprotest dat plaatsvond terwijl de hele wereld toekeek. Het is een ontroerend en levendig document dat de hedendaagse activisten in een bredere context plaatst – in het verleden, heden, Amerika en daarbuiten.