Exit 8
Een man raakt verdwaald in een ondergrondse gang. Hij volgt de ‘gids’ door de gang, maar de ene na de andere vreemde gebeurtenis overkomt hem. Is deze ruimte echt? Of is het een illusie? Zal de man uit de gang kunnen ontsnappen?