The Fall
In deze onnavolgbare cultklassieker met een magnetische Lee Pace in de hoofdrol creëert Tarsem een liefdesbrief aan de kracht van verhalen en de menselijke verbeelding. In deze spectaculaire 4K-restauratie is dit visuele feest van prachtige kostuums en verbluffende locaties een lust voor het oog.