The Friends
In dit coming-of-ageverhaal van Shinji Sômai worden leven en dood op diepzinnige wijze bekeken door de ogen van kinderen. Terwijl er een hechte band ontstaat tussen generaties, krijgen eenvoudige handelingen een transformerende kracht en vormen ze een helende balsem tegen de eenzaamheid en isolatie.