The Gleaners and I
De altijd baanbrekende Agnès Varda heeft een van de beste documentaires aller tijden gemaakt. Deze triomf uit haar late carrière is warm, genereus en zeer menselijk en toont haar zelfreflexieve en constante zoektocht naar ruw materiaal, waarbij ze schoonheid vindt op de meest onverwachte plaatsen.