The Gleaners and I: Two Years Later
Agnès Varda keert terug naar de mensen die ze in haar documentaire over verzamelen uit 2000 leerde kennen, en ontmoet enkele nieuwe mensen die door de eerdere documentaire werden geïnspireerd.
Agnès Varda keert in dit vervolg op een van haar meest geprezen films terug naar de vele betekenissen van ‘verzamelen’, met een dieper inzicht, maar met veel verrassingen op haar weg – inclusief de meningen van de geïnterviewden over haar filmbenadering. We krijgen er maar geen genoeg van!