De beruchte Duitse seriemoordenaar Fritz Honka dwaalde in de jaren 70 rond in de rosse buurt van Hamburg. Hij was regelmatig te vinden in de ‘Golden Glove’, een bar waar drinken een reflex is tegen pijn en verlangen. En daar, op zolder, bewaart Honka meer dan alleen geheimen.
Deze film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal over een seriemoordenaar die de rosse buurt van Hamburg terroriseerde. Met een levendige vertolking van Jonas Dassler is The Golden Glove een weerzinwekkende weergave van nationaal verval.