The Great Beauty
Jep Gambardella leeft tussen de decadente high society van Rome in een werveling van feestjes en soirees tot diep in de nacht. Als hij hoort over de dood van de vrouw van zijn vriend, een vrouw waar hij ooit van hield, wordt zijn leven gerelativeerd en begint hij de wereld met nieuwe ogen te zien.