Een chagrijnige leraar op een kostschool moet tijdens de kerstvakantie op de campus blijven om toezicht te houden op een paar studenten. Na verloop van tijd raakt hij bevriend met een rebelse, intelligente tiener en de rouwende kok van de school, die onlangs haar zoon in Vietnam heeft verloren.