The House That Jack Built
Lars Von Triers The House That Jack Built is een virtuoze daad van verzet tegen zijn tegenstanders en een briljant, ultragewelddadig portret van een seriemoordenaar. Met een betoverende Matt Dillon in topvorm is deze duistere kijk op de geest van waanzin een provocerende mix van komedie en horror.