Een vrouw ziet de tijd verstrijken naast de koffers van haar ex-geliefde (die ze zou komen ophalen, maar nooit komt) en een rusteloze hond die niet begrijpt dat zijn baasje hem in de steek heeft gelaten. De twee levende wezens worden beiden geconfronteerd met verlating.
Voor zijn Engelstalige debuut slaat onze favoriete Spaanse auteur Pedro Almodóvar de handen ineen met Tilda Swinton voor een losse bewerking van Jean Cocteau’s tijdloze toneelstuk. Swinton levert een betoverende performance, waarin kwetsbaarheid en wanhoop veranderen in een obsessieve monoloog.