The Idiots
Er ontstond een controverse, de Dogme 95-beweging stond in de schijnwerpers, en een boze criticus werd uit de filmvertoning in Cannes gezet. Uiteindelijke bleef Lars von Trier achter met deze grensverleggende film, die de prijs van provocatie onderzoekt. Hier gepresenteerd in een nieuwe restauratie!