The Innocents
The kids are not alright in dit huiveringwekkende horrorverhaal van Eskil Vogt, bekend van zijn schrijfpartnerschap met Joachim Trier. Met het onbehagen dat op de loer ligt in de slaperige bossen van Oslo doorbreekt The Innocents de vreedzame kindertijd met verontrustende gruwelijkheden.