The Intouchables
Wanneer een ex-gevangene wordt ingehuurd om voor een Franse aristocraat te zorgen, verandert zijn nieuwe baan al snel in een onvoorspelbaar avontuur. Terwijl hij met een Maserati door Parijs scheurt, vrouwen verleidt en paraglidet boven de Alpen, zet hij de upper-class wereld in Parijs op zijn kop.