The Kidnapping of Michel Houellebecq
Dit ingenieuze docudrama—of is het simpelweg een drama?—bedenkt wat er wellicht gebeurd is tijdens Michel Houellebecq’s beruchte verdwijning, gebaseerd op een vals gerucht in de Franse media. Als bijzondere twist speelt de Franse auteur zichzelf in… zijn eigen verhaal? Of is het gefabriceerd?