The Lighthouse
De eerste Armeense speelfilm ooit die geregisseerd werd door een vrouw; Maria Saakyan’s gedurfde debuut is een betoverende reis die het plattelandsleven en een visie à la Tarkovsky vermengt. Saakyan’s leven was tragisch genoeg van korte duur, maar deze restauratie toont haar blik op sublieme wijze.