Enfant terrible Gregg Araki gaat op een waanzinnige roadtrip naar nergens en actualiseert de gefragmenteerde stijl van Godard uit de jaren zestig tot een opruiende zigzag door een hysterisch Amerika. Geweld, spontane seks en felle kleuren exploderen in deze verwoestende New Queer Cinema cultfilm.