Mary en Michael zijn al lang getrouwd en afstandelijk. Ze zitten allebei midden in een serieuze affaire en zijn steeds meer toegewijd aan hun nieuwe partners. Op het punt om er officieel een punt achter te zetten, laait er onverwacht een vonk tussen hen op, die hen in een impulsieve romance stort.