The Lunchbox
Een ontroerend verhaal over toeval en romantiek in Mumbai. The Lunchbox is een teder en charmant portret van eenzaamheid en desillusie in een enorme, moderne stad, waar twee zielen elkaars pad kruisen op een zeer ongewone manier.