The Magic Gloves
Met een ijzersterke cast is The Magic Gloves een van de grappigste films van de Argentijnse auteur Martín Rejtman. Deze slimme, humoristische kijk op de quarter-life-crisis is een mix van absurdistische charme en innemende warmte. Een unieke kijk op Buenos Aires vol levendige, vreemde personages.